Monday, October 23, 2006

دنیا بزرگه

امروز با دوتا ایرانی آشنا شدم که همسر خارجی دارند. یکی ایتالیایی است و یکی امریکایی است. ملیتتون مهم نیست اگه یاد گرفتن رو دوست دارید. همسر یا دوستهای خارجی داشته‌اید؟

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

سلام. من تازه با وبلاگ شما آشنا شدم. اسم وبلاگتون برام عجیب اومد. گفتم برم و اولین پستتون رو بخونم. فهمیدم که شما آمریکایی هستین و دوست دارین فارسی یاد بگیرین و همسر ایرانی دارین. خیلی تعجب کردم. خیلی هم خوشحال شدم که آدم هایی مثل شما وجود دارند که مثل ما ایرانیها که عاشق یادگرفتن انگلیسی هستیم دوست دارن فارسی یاد بگیرن. بهر حال بهتون تبریک میگم. امیدوارم موفق باشید. Say hello hello to your Iranian husband. I will wait for your following post. Lucky you.

9:53 AM  
Anonymous Anonymous said...

Meanwhile Shahrvand means Citizen in Farsi.:)

9:54 AM  
Anonymous Anonymous said...

سلام، علاقه ی شما به یاد گرفتن فارسی برای من و خیلی ایرانی های دیگه جالبه. من با عمو و زن عمویم در کالیفرنیا زندگی می کنم. زن عموی من هم امریکاییه و دوست داره فارسی یاد بگیره، اما هنوز هیچی بلد نیست.

11:23 PM  
Anonymous Anonymous said...

از اینکه فارسی یاد می گیری خوشحالم
ما ایرانیها هم دوست داریم با مردم دنیا حرف بزنیم آداب و رسوم شان را بشناسیم. مثلا خود من هر وقت در کشورم یک خارجی ببینم کنکجکاوم با آو آشنا شوم . می دانم نقاط مشترک زیادی با آنها دارم . آنها هم مثل من از زیبایی و راستی لذت میبرند. طبیعت و زندگی را دوست دارند . و از اینکه با آدمهای خوب هم صحبت باشند خوشحال می شوند . دوستی یک اتفاق ارزشمند است . و دوست داشتن نشانه بزرگی.
امیدوارم خوب، خوشحال و خوشبخت باشی

4:01 AM  

Post a Comment

<< Home