Sunday, February 18, 2007

سفر

این هفته در فرانس مستم. کمی فرانسوی صمبت میکنم. تمرین میکنم.

19 Comments:

Blogger تيستو سبزانگشتي said...

C'est vrai??Bon nouvel!
Ayez beaucoup de plaisir...
On attend les photos de votre voyage!

8:37 PM  
Blogger Kamangir said...

هستم + صحبت. :)

9:37 PM  
Anonymous Anonymous said...

داداش خیلی چاکرتیم واسچی میخوای فارسی یاد بگیری
؟

6:05 PM  
Anonymous Anonymous said...

سلام خوبی؟ منو میشناسی؟ مهدی منو خوب میشناسه!

12:34 AM  
Blogger تيستو سبزانگشتي said...

به مجيد! مطمئني مهدي تو رو خوب ميشناسه؟

4:40 AM  
Blogger تيستو سبزانگشتي said...

سلام هنوز برنگشتي؟

4:41 AM  
Anonymous Anonymous said...

سلام خانوم. امیدوارم همه ی این ها که می نویسید راست باشه. لطف کنید به وبلاگ من سر بزنید. خوشحالم از این که با شما آشنا می شم (می شوم). منتظر مطلب جدیدتان (new post) می مانم.
{دیگه از این ساده تر نتونستم بنویسم.)
آدرس وبلاگم را اینجا می نویسم: http://greena.blogfa.com
چون مشکل پیش اومد
Henceforth, I`d leave comments on your blog. I wanted to say that why you don`t introduce yourself better?

8:30 AM  
Anonymous Anonymous said...

سلام
یه سئوال :
شما کیبورد فارسی دارید !؟

از اینکه میبینم دارید اینقد خوب فارسی یاد میگیرید لذت می برم. فارسی، زبان احساسات هست ، تنها زبانی که میشه احساسات رو اونطوری که هست بیان کرد. بهتون تبریک میگم. و موفق باشید

1:34 AM  
Blogger roze said...

چه جالب، موفق باشي

4:51 AM  
Anonymous Anonymous said...

چرا دیگه نمی نویسی؟

11:02 AM  
Blogger mychamber said...

مثل اینکه آدرس وبلاگ من نیست.
www.mychamber.wordpress.com
خوشحال می‌شم سر بزنید.

7:32 AM  
Anonymous Anonymous said...

سلام
Fathi من فتحی
هستم. خوشحالم که خوب دارید صحبت می کنید. من وبلاگ شما را در اولین فرصت به بلاگ خودم اضافه می کنم. یک مطلب هم برای معرفی شما می نویسم.
I am a IT blogger in wordpress.com system.
به دیگران هم معرفی می کنم.
امیدوارم کامنتم سخت نباشه. البته قسمت سختش را انگلیسی نوشتم. به من ایمیل می توانید بزنید

9:04 PM  
Anonymous Anonymous said...

خوشحالم که فارسی یاد می‌گیری و می‌نویسی.

2:08 AM  
Anonymous Anonymous said...

جالبه امیدوارم زودتر و بهتر فارسی یاد بگیری

6:44 AM  
Blogger بهنام said...

سلام خیلی خوشحالم که در پی یاد گیری زبان فارسی هستید .

11:11 PM  
Anonymous Anonymous said...

این که دارین فارسی یاد میگیرین خیلی خوب و جالبه...
از وبلاگ آرش جان شما رو پیدا کردم...
باز هم بهتون سر میزنم...
موفق باشین...

5:00 PM  
Blogger Z said...

سلام
به خاطر خوب فارسی یاد گرفتن تبریک می گم.

من هم دارم انگیسی نوشتن رو کار می کنم.
یک وبلاگ به انگلیسی دارم که خوشحال می شم بخونید و اگر ایرادی دارم بهم بگید.

11:26 PM  
Anonymous Anonymous said...

چرا ديگر نمي نويسيد؟ حيف..

12:57 PM  
Anonymous حامد said...

سلام
همه میگن که آموختن زبان دوم انسان را با فرهنگ جدیدی آشنا می کند
.
.
.
اما واقعیت اینست که با آموختن زبان فارسی دنیای افراد کاملا متحول می شود

برای مثال می خوام با یک شاعر معروف به نام خیام آشناتون کنم
خودتون بعد از کمی مطالعه اشعار خیام خواهید دید که جهان بینی و دنیای شما عوض می شود

نمودونی وقتی که آدم این اشعار رو می خونه چه حالی میشه

مثلا :
ماییم و می و مطرب و این کنج خراب
جام و می و جان و جامه در رهن شراب

فارغ ز امید رحمت و بیم عذاب
آزار ز خاک و باد و از آتش و آب

امیدوارم روزی بتونی معنی و مفهوم این اشعار رو کاملا درک کنی
حامد

3:18 AM  

Post a Comment

<< Home